Vă propun o testare psihologică diferită, aparte de evaluările psihologice clasice, impersonale, simple. Acest tip de testare psihologică reprezintă în esență o “radiografie” a personalității, ea relevă aspectele necunoscute, uitate sau reprimate din noi înșine.

Toate aceste informații evidențiate de testarea psihologică reprezintă, în definitiv,  un prim pas semnificativ spre dezvoltare personală, spre cunoaștere de sine.

Aspectele importante identificate de screening-ul psihologic sunt:

  • Traumele emoționale din copilarie;
  • Temperamentul fiecărei persoane, gradul de potrivire cu partenerul;
  • Ce nevoi nu se satisfac și ca urmare a acestui fapt ajung să conducă viața unei persoane, dictându-i alegerile;
  • Tipul relației cu părinții, cum au fost percepuți aceștia la nivel inconștient;
  • Testarea  explică cauzele și modul în care s-au dezvoltat perturbările psihologice  (anxietăți, depresii etc);
  • Percepția atmosferei din familie;
  • Cât de severe sunt traumele unei persoane;
  • Către ce tip de tulburare se îndreaptă o persoană ca urmare a traumelor suferite, ce riscuri decurg de aici;
  • Care sunt abilitățiile unei persoane, punctele forte cu ajutorul cărora depășește obstacolele;
  • Care sunt sursele generatoare de tensiune și stress;
  • Configurația sexuala, nevoi, raportări la celălalt sex, sensibilități, perversiuni;
  • Relația cu ceilalți, inclusiv cu propriul partener, cum îl investim;
  • Cantitatea de furie din interior;
  • Ce tendințe ascundem în profunzime, ce trăsături reprimăm;
  • Obiective terapeutice, înseamnă lucrul  efectiv cu ceea ce testarea psihologică a identificat.

Toate aceste informații sunt corelate și concretizate într-un screening psihologic scris, cu titlu confidențial, clientul va decide utilizarea sa viitoare, dacă îl va păstra sau dacă îl va folosi ca instrument în cadrul terapiei.

Teste utilizate: Testul Arborelui, Testul Familiei, Testul Szondi, Testul Apercepției Tematice (adulți și copii), Test de inteligență , Testul Millon III ( dificultăți emoționale, comportamentale și interpersonale).