Învață

vânzări de la un

psiholog

Începe Acum

Participă la workshop astăzi și îmbunătățeste-ți abilitățile de vânzare

5.0 stele
12h+ de curs

Totul Despre

Vânzări

Alegând să urmezi acest curs vei experimenta o transformare personală semnificativă, dobândind nu doar abilitați solide în vânzări, ci și conștientiza, stăpâni și îmbunătăți principalele dificultăți, ceea ce va duce inevitabil la o performanță superioară în domeniul vânzărilor.

Indiferent dacă vinzi servicii, produse sau idei, acest workshop te va ajuta să te cunoști în profunzime, să îți depășești fricile și să îți îmbunătățești relația cu tine însuți pentru a atinge succesul personal și profesional.

Prin ce se diferențiază acest workshop

Acest workshop psihologia vânzărilor se diferențiază de altele prin faptul că se concentrează pe înțelegerea profundă a motivațiilor și comportamentul consumatorilor, nu doar pe aplicare unor tehnici de vânzări. Acest workshop îmbină strategii de vânzare cu dezvoltarea emoțională și personală, ajutând participanții să-și imbunatateaasca inteligența emoțională, capacitatea de influențare și abilitățile interpersonale. Spre deosebire de workshop-urile clasice de vânzări, acesta pune un accent deosebit pe relațiile personale și pe modul în care experiențele din trecut, inclusiv copilărie, influențează succesul în vânzări și interacțiunea cu clienții.

Ce

Conține?

Workshop-ul este compus din 12h+ de curs, 20 de exerciții concrete, 10 teme si este împărțit în doua module, unul care contine multe informatii si tehnici psihologice, iar celalalt care se concentreaza pe partea de vanzari. Primul modul e deosebit de util si pentru cei care cauta dezvoltare personala deoarece contine:

  1. Friciile neelaborate, principalul obstacol care ne influențează evoluția
  2. Gânduri și convingeri iraționale care ne conduc comportamentul
  3. Dinamicile inconștiente cu părinții
  4. Cum să ne îmbunătățim imaginea de sine (tehnici concrete)
  5. Tranferul și proiecțiile (ce anume nu conștientizăm la noi și “aruncam”asupra clienților)

Modulul doi:

  1. Ce se ascunde cu adevărat în spatele procrastinării
  2. Despre nevoile fundamentale, ale noastre și ale clienților
  3. Cum sa păstrăm echilibrul muncă-viață personală
  4. Cum construim o relatie buna cu clientii pentru a vinde mai mult

Cuprins:

  1. Definiția anxietății/temerilor
  2. Rolul lor în viața noastră, exemple concrete
  3. Importanța temerilor pentru evoluția personală
  4. De unde ne vin fricile iraționale
  5. Cele mai comune frici (exercițiu)
  6. Tehnici de conștientizare și diminuare a fricilor
  7. Schimbarea perspectivei asupra stresului (lucrul cu mindsetul)
  8. Diferența dintre stresul bun și stresul rău
  9. Diferența dintre o persoană care își gestionează bine stresul comparativ cu o persoană „care își poartă stresul cu ea și îl dă și celorlalți”
  10. Cei trei factori ai rezistenței la stres
  11. Teme
  12. Întrebări recapitulative


  1. Definiție
  2. Cum se formează, de unde provin, exemple de caz
  3. Exemple de distorsiuni cognitive care generează anxietate si depresie (“nu sunt suficient de bun”)
  4. Exercitiu de constientizare a convingerilor irationale pentru fiecare participant
  5. Tehnici psihoterapeutice de gestionare a gândurilor iraționale
  6. Lista cu distorsiunile cognitive (gandurile aberante) care ne conduc comportamentul si ne influenteaza relatiile cu noi insine si cu ceilalti. O lista utila care ne ajuta sa ne reglam gandurile atunci
  7. Teme
  8. Întrebări recapitulative
  1. Importanța emoțională a primilor doi ani de viață
  2. Tipurile de atașament (relația cu mama)
  3. Sentimentul de siguranță vs. nesiguranță, iubire vs respingere, tensiune vs liniștire
  4. Depresie și anxietate
  5. Încredere în sine/încredere în ceilalți
  6. Sentimentul valorii personale (baza imaginii de sine)
  7. Exerciții de conștientizare a tipului de atașament
  8. Exerciții de conștientizare a relației cu mama/tata
  9. Emoții de apropiere vs emoții de evitare
  10. Strategii de „reparare” / schimbare a tipului de atașament
  11. Exemple de caz
  1. Definiție
  2. Surse ale formării imaginii de sine
  3. Diferența dintre stima de sine și imaginea de sine
  4. Exercițiu: lucrul cu stima de sine
  5. Exercițiu: lucrul cu încrederea în sine
  6. Cum ne putem îmbunătăți imaginea de sine
  7. Importanța recompenselor
  8. Temă
  9. Întrebări recapitulative
  1. Definiție
  2. Când ne dăm seama că “aducem” din trecut și “aruncăm asupra” unei persoane din prezent 
  3. Ce anume nu acceptăm la noi înșine și proiectăm asupra altora
  4. Lucrul cu respingerea
  5. Cum ânvățăm să nu o mai “luăm pesonal”
  6. De câte feluri este transferul
  7. Tehnici de a diminua “transferul”
  8. Temă
  9. Întrebări recapitulative
  1. Definiție
  2. Ce se află de fapt în spatele procrastinării
  3. Ce anume evităm de fapt
  4. Cum putem deveni mai eficienți (cele 5 caracteristici ale stabilirii eficiente de obiective)
  5. Cum ne putem construi un plan de succes
  6. Diferența dintre tipul de discurs interior de tip victimă vs învingător
  7. Diferența dintre a fi interesat vs a fi dedicat în a realiza obiectivele stabilite
  8. Temă
  9. Întrebări recapitulativ.
  1. Definiție
  2. Importanța nevoilor nesatisfăcute în relațiile interpersonale
  3. Categorii ale nevoilor (piramida lui Maslow)
  4. Exercițiu de conștientizare a propriilor nevoi
  5. Tipuri de clienți cu funcționalități diferite (tipul emoțional, cognitiv-rațional)
  6. Care sunt nevoile de bază ale tipului emoțional sau cognitiv
  7. Cum anume ne formulăm mesajul în funcție de fiecare tip în parte
  8. Teme
  9. Întrebări recapitulative
  1. Cum anume funcționăm din punct de vedere energetic
  2. Rolul supapelor emoționale în viața noastră
  3. Cele două categorii de supape: active și pasive
  4. Exercițiu de identificare a supapelor
  5. Ce înseamnă timpul liber pentru noi
  6. Exercițiu de conștientizare a priorităților și a alegerilor pe care le facem în viață
  7. Exercițiu de conștientizare: cât de mult avem grijă de noi
  8. Care sunt fricile din spate atunci când muncim prea mult
  9. Discuție despre incapacitatea de a ne relaxa și tendința de a fi mereu în control
  10. Cât de mult avem tendința de a ne lăsa pe plan secund
  11. Exemple de caz
  12. Exercițiu de conștientizare a convingerilor iraționale de tipul „dacă nu mă chinui înseamnă că e prea simplu și pentru mine nu are valoare”
  13. Ce se ascunde de fapt în spatele hiperactivismului?
  14. Întrebări recapitulative
  1. Schimbă-ți perspectiva asupra vânzărilor
  2. Diferența dintre vechiul proces de vânzare și noul proces de vânzare
  3. Cele patru etape ale unei vânzări bune
  4. Atitudinea potrivită: clientul trebuie să simtă că îl ajuți, nu că îl manipulezi
  5. Strategii clare de cum să construim o relație bună cu clienții
  6. Cât de important e să te placă clienții
  7. Prima impresie, limbajul corporal și comunicarea
  8. Cum să îl faci pe client să se simtă important
  9. Cum să devii un bun ascultător
  10. Importanța comunicării nonverbale
  11. Importanța întrebărilor deschise (ce întrebări să punem)
  12. Tehnica de comunicare: cum anume să procedăm ca discuția să semene cu o conversație, nu cu un interogatoriu
  13. De ce e important să-l ascultăm pe client
  14. Cum construim nevoile în client
  15. Ce tehnici să folosim pentru a-i demonta clientului principalele obiecții
  16. Ce îi spunem clientului când ne spune că e „prea scump”
  17. Cum să închidem o vânzare
  18. Trei motive din cauza cărora pierzi vânzarea

Despre

Mine

Sunt Vicentiu Maftei, psiholog clinician si psihoterapeut, cu o experiență de 20 de ani în lucrul cu oamenii. Din această experiență îndelungată am învațat care sunt pricipalele obstacole cu care se confruntă cei mai mulți dintre noi și cum le putem depăși pentru a ne dezvolta în mod real.
0 H+
Ore de workshop
0 +
Exerciții concrete pentru ați îmbunătăți abilitățile de vânzător
0 %
Satisfacție din partea cursanților

Principalele Beneficii

Ce vei învăța?

Cursanții vor învăța nu doar să-și stăpânească temerile și să-și îmbunătățească imaginea de sine, ci să aplice tehnici eficiente de vânzări bazate pe o înțelegere mai profundă a psihologiei consumatorului. Astfel, vor reuși să construiască relații mai autentice cu clienții, să își crească performanțele de vânzări și să-și dezvolte o carieră de succes în domeniu.

Un alt beneficiu important este că acest workshop îi va ajuta pe cursanți să se dezvolte emoțional, oferindu-le instrumentele necesare pentru a gestiona mai bine stresul și emoțiile, astfel încât să devină mai echilibrați în viața personală și profesională, ceea ce va spori atât calitatea relațiilor, cât și performanțele în vânzări.

Vom lucra asupra:

FRICILOR

Care sunt acestea, cum s-au format, cum să ne schimbăm perspectiva asupra stresului, cum să devenim mai proactivi

TRAUMELOR

Cursanții vor conștientiza care sunt zonele lor vulnerabile și vor învăța să nu-și mai proiecteze propriile probleme asupra altora, vor învăța tehnici concrete despre cum să-și elaboreze sensibilitatea la „respingere

RELAȚIILOR INCONȘTIENTE CU PĂRINȚII

Vor conștientiza ce fel de relații emoționale au avut cu părinții și modul în care aceste patternuri emoționale și convingerile iraționale le influențează deciziile și interacțiunile cu ceilalți.

IMAGINEA DE SINE

Vor învăța cum se formează și cum pot să-și îmbunătățească imaginea de sine, cum să aibă mai multă încredere în forțele proprii.

ECHILIBRUL PSIHIC

Cum să-și echilibreze relația muncă-viață personală pentru a fi mai eficienți

PROCRASTINAREA

Ce se află de fapt în spatele procrastinarii și cum o putem îmbunătăți.

IDENTIFICAREA NEVOILOR

Cum să identifice nevoile esențiale ale clienților

TIPOLOGII PSIHOLOGICE

Cum să identifice ce tipologie psihologică are clientul din fața lor și cum anume să transmită un mesaj pentru a se potrivi cu tipologia clientului respectiv

STRATEGII ȘI TEHNICI DE VÂNZĂRI

Vor învăța strategii și tehnici concrete de vânzări dar cel mai important, vor învăța cum să construiască o relație bună cu clientul pentru a-și crește procentul de vânzări.

RELAȚIA CU CLIENTUL

Cum anume construim o relație bună cu clientul și cum anume îl facem să se simtă important.

COMUNICAREA VERBALĂ ȘI NONVERBALĂ

Îmbunătățirea comunicării verbale și nonverbale (aspect, ton, postură etc)

CONSULTAȚII PSIHOTERAPEUTICE

Pentru angajații care au vulnerabilități mai mari există posibilitatea unor consultații psihoterapeutice individuale pentru a elabora și a așeza mai bine conținuturile emoționale pe care workshop-ul le-a scos la suprafață

Certifiably awesome
Phasellus in malesuada sapien. Suspendisse enim erat, pellentesque a facilisis eget, tincidunt ut justo.
Build skills your way
Aenean cursus metus ac nulla eleifend, quis tristique nibh laoreet. Cras nec eros id sem gravida condimentum quis vitae odio.
Cloud habitable
Etiam vestibulum efficitur convallis. Sed sollicitudin arcu vel ligula lobortis, sit amet molestie arcu tempor.

Trusted by

Partners and Customers

Our mind-blowingly library puts a treasure trove of tech skills at your fingertips.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quisque convallis vulputate mauris, eget condimentum tortor facilisis vel. Fusce at fermentum dolor. Cras in facilisis sapien, eget laoreet neque. Phasellus hendrerit arcu vel nunc luctus pharetra. Praesent pharetra pretium purus, sed consectetur erat pharetra non.
The direct correlation to the advancement of my career is amazing.
Maecenas viverra ex lectus, non maximus dolor aliquet quis. Nulla vehicula gravida orci eu sollicitudin. Proin pellentesque massa quam, eu cursus risus ornare non. Nullam ut ipsum euismod, egestas lacus nec.
horizontal-shot-of-handsome-self-confident-busines-STUQYTL.jpg
Raymond Patel
Senior JavaScript Engineer

Rezervă-ți locul la workshop completând formularul de mai jos.

    Abonează-te la newsletter, pentru a primi informații utile gratuit!